VOLEU VISITAR I CONÈIXER LA NOSTRA ESCOLA?

Us animem a conèixer el nostre el nostre Projecte Educatiu a través d’uns petits vídeos que trobareu clicant el següent enllaç:

PORTES OBERTES VIRTUAL ESCOLA EL VALLÈS

A més, us informem de la nostra entrada al programa MAGNET, una gran notícia pel centre i per la nostra ciutat. Properament us comunicarem quina serà l’entitat de prestigi i excel·lència amb la que treballarem els propers 4 cursos. Cliqueu aquí per més informació sobre el programa.

PUBLICACIÓ A EL QUINZE (PÚBLICO)

Benvolgudes,
Adjunto l’article publicat el passat divendres passat a el Quinze (Público), on explica l’experiència de l’Institut Nicolau Copèrnic com a centre Magnet i  presenta la nostra escola com a participants al programa. Si llegiu l’article podreu veure quina serà l’entitat d’excel·lència que ens acompanyarà en… Llegeix més»

COLÒNIES ALUMNES DE 3r I 4t

Benvolgudes famílies,
Us informem que els nens i les nenes de 3r i 4t ja han arribat  a la casa de colònies.
El professorat acompanyant anirà penjant fotografies a les xarxes socials (instagram i facebook) de totes les activitats que vagin realitzant durant aquesta estada.
A gaudir d’aquests dos… Llegeix més»

FRUITA MARÇ

Benvolgudes famílies,
Aquesta setmana tornem a tenir fruita per esmorzar. Aquest cop serà:

• Plàtan
  • Poma vermella o bicolor