BENVINGUDA DE LA DIRECTORA

Benvolgudes famílies,

El temps passa molt ràpidament i tot i haver estat un estiu diferent, la tornada a l’escola ja és aquí! Esperem que les vacances hagin anat el millor possible i que tots i totes tornem amb les piles renovades per afrontar i adaptar- nos    a    un    nou    curs escolar diferent.  L’educació  és  un  dret  i  un  servei  essencial.  L’educació  és imprescindible en qualsevol circumstància i l’equip docent del Vallès està treballant de valent per garantir la presencialitat de tot el seu alumnat en les millors condicions possibles. Aquesta tornada la farem amb seguretat sanitària, amb les mesures pertinents de temperatura, neteja i distància, i reinventant-nos i organitzant l’alumnat en grups reduïts estables, redistribuint inclús els espais de la nostra escola, havent hagut d’eliminar aules com les de música, de plàstica, la biblioteca…

Posarem en pràctica uns currículums més globalitzats i uns aprenentatges més integrats, i enfortirem l’acció tutorial atenenent a les necessitats personals de cada infant, establint i adoptant estratègies i accions prioritàries que donin resposta a la nova realitat. Tot això serà possible gràcies a la formació i el debat intern del nostre professorat, absolutament implicat i compromès en el seu deure d’educar.

Disposeu del pla d’obertura, on explica amb claredat totes les qüestions relatives a l’inici del nou curs. Cal que li feu una lectura acurada per complir amb totes les normes i les mesures per al correcte funcionament del curs. Aviat rebreu una enquesta per correu electrònic per tal de poder aclarir les vostres preguntes i inquietuds a la reunió de famílies d’enguany. Serà de gran ajuda que la contesteu tan aviat com les tingueu per tal d’aprofundir en totes aquelles qüestions que més inquietuds us desperten. Ens interessa molt la vostra opinió. Ara més que mai hem d’aconseguir enfortir les nostres relacions. L’acció educativa és cosa de tots i necessitem el vostre suport i la vostra complicitat per tirar endavant aquest curs ple d’incerteses.

Tenim molts reptes per davant però estem convençuts i convençudes que ho farem genial tots plegats.

La Directora,

Eva Rueda Pérez

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *