BON NADAL!!!

Benvolgudes famílies,
La tornada a l’escola després de Nadal s’endarrereix fins el dilluns 11 de gener (inicialment estava previst tornar el divendres 8 de gener). Aquesta modificació del calendari s’ha comunicat pel Departament d’Educació, tenint en compte les recomanacions del departament de Salut.

Aprofitem l’ocasió per saludar-vos i desitjar-vos… Llegeix més»

HORARI 21 DESEMBRE

Benvolgudes famílies,
Recordeu que el 21 de desembre hi ha jornada intensiva. Els horaris de sortida segons el curs són: 12’40, 12’50 i 13 hores.

FRUITA

Benvolgudes famílies,
Us informem que el proper repartiment de fruita es farà la primera setmana del segon trimestre, a partir del dia 12 de gener.
Les fruites seran les següents: pera, mandarina i poma golden.

FORMACIÓ FAMÍLIES

Benvolgudes famílies,
Al gener continuarem amb les formacions adreçades a vosaltres, les famílies del nostre centre.
Continuarem amb la formació digital i començarem a oferir classes de català.

Animeu-vos! Si esteu interessats/ades passeu per direcció a fer la inscripció. És totalment gratuït però us demanem el vostre compromís.

ENTREGA D’INFORMES 1r TRIMESTRE

Benvolgudes famílies,
Aquest trimestre els informes de primària es lliuraran el dia 21 de desembre al migdia de forma telemàtica. El/la tutor/a del vostre fill/a l’enviarà al seu correu (nom+cognom@escolaelvalles.cat).