4t. L’INFOK ENS VISITA
19/11/21Un periodista, l’Oriol, i un càmera, el Gustau, de l’InfoK, han vingut a la nostra escola per a que els expliquéssim que estem fent pel Gran Recapte d’aquest any. Així que… en aquesta ocasió, els alumnes de 4t hem fet de reporters per la televisió!!
Ens… Llegeix més»



