Aranyes de Louise Bourgeois

Els nens i les nenes del cicle mitjà hem estat treballant artistes i moviments artístics molt interessants durant les sessions d’Arts & Crafts.
Hem parlat sobre l’artista Louise Bourgeois i la seva obra “Maman”, amb la que fa referència a la seva vida.
Louise construïa aranyes per simbolitzar la figura de la seva mare, ja que la seva feina era teixir i era una persona que li donava protecció, igual que l’insecte que fa teranyines i ens protegeix dels mosquits.
El seu art és autobiogràfic i gràcies a ell ens explica la seva vida.
Per això ens hem basat en les seves escultures d’aranyes i les hem interpretat amb material tèxtil.

 

ESCULTURES EFÍMERES

Els nens i nenes de la classe del Cuc fan escultures efímeres amb elements naturals que han cercat al Parc de La Granja. A partir del llistat de materials que les mestres els han proposat buscar, han manipulat i experimentat per construir composicions que no perduraran en el temps. L’important és l’experiència i el procès de construcció.

5a SETMANA VERDA

Avui ha començat la 5à Setmana Verda i mediambiental a l’escola. Al llarg d’aquesta setmana parlem, reflexionem i actuem perquè les nostres accions ajudin al nostre planeta a estar sa , i poder així, seguir gaudint de tot el que ens ofereix.

JUGUEM AMB LES MATES…

La classe dels matossers passem estones molt divertides jugant amb les matemàtiques. Aquí us mostrem un petit tastet per a què veieu què bé ens ho passem!!

Treballem les desenes i les unitats ben concentrats i sempre de manera manipulativa.

EL GRAN RECAPTE

Els nens i les nenes de 4t durant aquest trimestre hem estat treballant el projecte del Gran Recapte. Tot i que ha estat diferent a altres cursos hem aconseguit conscienciar i mentalitzar a la resta de companys i companyes de l’escola mitjançant el següent vídeo.
Esperem… Llegeix més»