SORTIDA FUNDACIÓ ECOM

El passat divendres 25 de maig van realitzar una sortida a la Fundació ecom, l’entitat amb la qual hem col·laborat aquest any en l’Alzina Solidària. Aquesta associació treballa amb l’objectiu de fomentar i gestionar el coneixement dels diferents col·lectius de persones amb diferents discapacitats i les seves necessitats. I com ja sabeu des de l’escola s’han fet tot un seguit d’activitats, tallers i xerrades que es han ajudat a conèixer, prendre consciència, experimentar i reflexionar sobre les barreres físiques, socials i de comunicació que han de superar.

Aquest any el dia de Sant Jordi es van muntar parades solidàries, on alumnes, mestres, professionals i visitants autoritzats poden participar per recaptar diners per l’entitat ecom. Aquest any hem aconseguit batre un rècord.718’33 € recaptats i què vam entregar. Vam ser rebuts pels responsables de la fundació ecom, així com les persones que hi col·laboren. Van ser molt amables i ens van explicar la importància de seguir treballant per aconseguir una societat inclusiva.

La seu d’aquesta entitat està a la Gran Via de les Corts Catalanes a prop del Mercat de Sant Antoni (inaugurat aquesta setmana després d’una remodelació) i el qual vam visitar.

Una sortida molt profitosa en tots els sentits.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *