3
5
4
Un treball compartit per descobrir les arrels
Durant aquest trimestre, els joves de l’Alzina han treballat diferents aspectes de la cultura catalana amb l’objectiu d’aprofundir en el coneixement del territori i les seves tradicions. Cada participant s’ha encarregat d’investigar un element concret de la cultura, cercant informació, elaborant una presentació i preparant una exposició per compartir-la amb la resta del grup.
Aquesta dinàmica ha afavorit un aprenentatge recíproc, ja que cada jove ha esdevingut “expert” en un tema, alhora que ha pogut descobrir i aprendre dels treballs dels companys durant les exposicions.
Els continguts treballats han estat molt diversos i han permès fer un recorregut ampli per la cultura catalana, incloent el menjar tradicional, els llocs emblemàtics, els balls i esports, les festes populars, els refranys i dites, així com diversos artistes representatius.

