TREBALLEM A TRAVÉS DE JOCS LINGÜÍSTICS!

Els alumnes de cicle superior combinem diverses maneres de treballar la llengua. Aqu teniu una mostra d’algunes activitats que hem dut a terme aquests dies: jocs lingüístics amb cartes, dòminos, daus, taulells…; jocs de la xarxa a través del chromebook; participació en un kahott, elaboració d’un guió d’una obra de teatre… tot plegat es fa per engrescar els nens i nenes i obrir-los la porta a la creativitat i a l’enginy, amb l’objectiu de reforçar les seves capacitats i habilitats lingüístiques en totes les tres llengües que es treballen a l’escola.