Acollida matinal

El servei d’acollida matinal és un servei que s’ofereix des de l’Ajuntament de Casserres a totes aquelles famílies que necessiten deixar als alumnes de l’escola de manera puntual o permanent fora de l’horari lectiu.

A partir d’aquest curs hi haurà un nou sistema de pagament establert pel servei d’acollida matinal d’aquest curs, aquest servei és gestionat per l’Ajuntament i serà ell qui girarà els rebuts.

L’ acollida matinal es cobrarà mitjançant rebut bancari a les famílies que utilitzin el servei de forma permanent.

El primer dia es portarà el núm. del compte corrent i s’entregarà a la monitora, si teniu tiquets de l’any passat o ja els heu comprat  els podeu utilitzar fins a finals de mes.

El cobrament de l’activitat serà mitjançant rebut bancari a principis de mes.

Es cobren els dies que s’ha utilitzat el servei del mes anterior

En cas de rebuts retornats hi haurà un càrrec de 3,00 €.

Les famílies que necessitin el servei de forma esporàdica poden fer el pagament en metàlic  a la monitora el mateix dia.

Regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Casserres