Exposició “Els objectes del confinament”- 6è

Aquí us deixem un vídeo amb l’exposició que hem fet amb les fotos o els objectes que van ser importants per nosaltres durant el confinament. Aquests objectes ens van ajudar a passar l’estona, relaxar-nos, divertir-nos, compartir estones amb la família…
Esperem que us agradi!

Vídeo d’acomiadament pels nois i noies de 6è!

Hola Famílies, des de l’AMPA ens hagués agradat concloure el curs amb una Gran Festa de Fi de Curs, però enguany malauradament no serà possible,…

Però no volíem marxar sense poder-nos despedir, i molt especialment acomiadar-nos dels infants de 6è, que acaben una etapa i emprenen un nou camí, els desitgem tot el millor!

Amb aquest vídeo i aquestes paraules us diem fins ben aviat!!!

Educació Física de confinament a Cicle Superior

Els i les alumnes de Cicle Superior aquests dies de confinament mirem de mantenir-nos en forma. A casa, tots i totes procurem fer diferents exercicis físics. Aquí us deixem un recull dels nostres vídeos. Esperem que tots i totes estigueu bé i no oblideu mantenir… Llegeix més»

HEM SORTIT EN UNA REVISTA!!

A la publicació del més març de la revista pedagògica Rosa Sensat es va publicar un article relacionat amb els bolets d’una pràctica educativa realitzada a l’escola. Aquesta experiència es va portar a terma durant el curs 16-17 i s’ha anat repetint durant els darrers… Llegeix més»

VEREDICTE PREMI OMNIUM CULTURAL CATALUNYA CENTRAL

Bon dia famílies,

Ens palau comunicar-vos que en la darrera edició del Premi Omunium Cultural una alumna de l’Escola ha estat guardonada amb un dels premisl de la demarcació de la Catalunya Central.

Si cliqueu en la següent imatge sabreu de qui es tracta.

Moltes felicitats de part de tot el claustre de l’escola!