PROJECTE “LES MÀQUINES A CICLE MITJÀ”

Seguint amb el projecte de les màquines, l’alumnat de cicle mitjà va fer per grups la presentació de les màquines simples simples, compostes, l’energia i els invents/inventors. Cada alumne/a va crear una màquina simple amb material reciclable. Realment se’ls ha de felicitar per la creativitat que van tenir i com es van implicar en el projecte. Tenim tots uns artistes a l’escola. Cliqueu a l’enllaç per veure les fotos.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut