Setmana del cinema_cicle mitjà

Un altre any hem celebrat la setmana cultural de l’escola. Aquest curs l’eix de treball ha estat el cinema i durant cinc dies hem realitzat un munt d’activitats molt diverses relacionades amb aquest tema. A cicle mitjà, concretament, hem analitzat els fets més rellevants de la història del cinema a partir de treballar en grup i elaborar un fris cronològic conjunt. També hem creat uns originals vídeos a partir de la tècnica “stop motion” a partir d’utilitzar les màquines creades durant el segon trimestre a l’àrea de medi. Per altra banda, hem après a calcular què ens podria costar anar tots els alumnes al cinema, també hem dut a terme un taller de fotografia a càrrec d’un expert en el tema, hem gaudit d’una xerrada de l’avi del Guillem de 3r sobre la història del cinema, hem construït el nostre propi praxinoscopi i taumàtrop, hem observat diverses màquines de cinema antigues… i, per últim, vam poder gaudir d’una autèntica sessió de cinema al Teatre Patronat de Berga. En definitiva ha estat una gran setmana!

Tot seguit us deixem l’àlbum complet de fotografies.