Primera Assemblea de delegades i delegats del curs.

Avui hi ha hagut la primera Assemblea de delegades i delegats d’aquest curs.

L’Assemblea de delegades i delegats està formada pels delegats i delegades de cada grup-classe, de P5 fins a 6è i l’Equip Directiu del centre com a coordinador i dinamitzador.

A cada aula s’escull democràticament un/a representant del grup que serà la veu de l’alumnat a l’Assemblea. Aquest curs són: La Queralt i el Bernat, el Marçal, l’Adrià, l’Anna, la Maria, el Marcel i la Berta.

L’objectiu principal de la proposta és crear un espai per escoltar l’opinió de l’alumnat i fer-los partíceps de la vida i decisions a la nostra escola. Creiem que cal potenciar les assemblees d’aula i les assemblees de delegats com una oportunitat per exercir el valor de la responsabilitat i per afavorir un clima de convivència democràtic al centre.