Escollim la imatge corporativa: el logotip i l’eslògan

Els alumnes de cicle superior seguim en marxa en el nostre projecte de la cooperativa Somriure casserrenc.

Ara toca triar la imatge corporativa de la nostra cooperativa. Per fer-ho, hem rebut l’ajuda de la Carme de l’Agència del Desenvolupament del Berguedà, que ha vingut a l’escola a fer-nos un taller per explicar-nos bé en què consisteix això de la imatge corporativa. Tot el que ens ha transmès ho hem posat en pràctica i han sortit idees molt interessants! Si cliqueu a la fotografia podreu veure un petit recull del que ha estat aquest taller.

Àlbum de fotos del taller d’imatge corporativa

A partir de les creacions fetes en aquest taller es va procedir a fer les votacions per escollir el logotip i l’eslògan de la nostra cooperativa Somriure casserrenc.

I el logotip escollit va ser aquest! Tenim uns artistes!

I també vam triar l’eslògan “Imagina, somriu, coopera!”

També hem creat un correu electrònic de la cooperativa: somriurecasserrenc@escolacasserres.cat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *