Trobada de les escoles participants del projecte entorn 2018

Dilluns 11 de juny les escoles que hem participat en el projecte” Coneix l’entorn del meu poble” vam trobar -nos a Sant Joan de l’Avellanet a Baga. Les escoles de Gironella, Casserres i Montmajor vam pujar amb un autocar fins a Bagà i a peu fins a Sant Joan de l’Avellanet on vam trobar-hi els de l’escola de Bagà . Un cop allà esmorzars  coca i xocolata que ens van preparar els del Camp d’aprenentatge. Seguidament ferem un joc d’orientació amb el GPS pels voltants. Vam tornar a Bagà per la Via d’en Nicolau i vam dinar en un parc molt xulo. Ens ho vam passar molt bé.

Fotos de la trobada

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *