Trobada 6è de primària i 1r d’ESO

Divendres 11 de maig els alumnes de 6è vam anar a l’institut de Puig-reig on vam fer  una trobada els alumnes de sisè de l’escola Alfred Mata, Sant Martí i Princesa Làscaris amb els alumnes de 1r d’ESO. Aquests ens van preparar unes activitats per fer. Repartits amb cinc grups vam fer un taller de tecnologia, un de mates on vam fer un cub doblegant papers de diferents colors, un de català on vam fer jocs, balls i un embarbussament molt divertit,  un de teatre amb diferents jocs i també ens van ensenyar tot l’institut. Finalment vam dinar tots junts al pati i vam acabar amb un partit de futbol.

fotos trobada