La Judit ens ve a fer la supervisió de la cooperativa

Durant aquest dies també hem rebut la visita a l’escola de la Judit Corminas, que és tècnica d’empresa de l’Agència del Desenvolupament del Berguedà i forma part de l’equip de cultura emprenedora a l’escola. Ella és qui ens fa el seguiment de la cooperativa, ens dóna suport i assessorament quan el necessitem, ens facilita la realització de tallers, etc.

Durant la sessió tots els cooperativistes vam explicar els passos que havíem seguit fins aleshores per veure què havíem fet i que ens quedava pendent. La Judit ens va felicitar per la quantitat de feina feta i ens va animar a seguir endavant amb la nostra cooperativa.