Ens preparem per emprendre

Bones famílies!

A principi de curs, des de l’escola se’ns va proposar, als alumnes de cicle superior, crear una cooperativa. De seguida ens vam engrescar i, en assemblea, que és l’organització de treball principal que utilitzem des d’aleshores, vam decidir que sí que la volíem crear. Un cop presa aquesta decisió, vam informar-nos de les diferents formes jurídiques que existeixen (S.A, S.L, cooperativa…) i per unanimitat vam decidir que volíem formar part d’una cooperativa. Fins i tot, vam consultar la llei de cooperatives de Catalunya, que serà la llei per la qual ens regirem a partir d’ara.

També vam decidir. en assemblea, que proposaríem a la resta d’alumnes de l’escola poder ser socis de la cooperativa, per tal que col·laboressin amb nosaltres i també se sentissin part del projecte. Així que vam enviar una carta a totes les famílies per explicar-los la nostra proposta i totes elles van respondre ajudant-nos amb una aportació econòmica que ens servirà per poder pagar les despeses de la producció dels productes que elaborarem per vendre al mercat de cooperatives que tindrà lloc a Berga, el 18 de maig. Aquest capital aportat, se’ls retornarà un cop haguem fet la venda dels productes i donem per finalitzada la cooperativa d’enguany.

Exemple de carnet de soci, amb el seu rebut de pagament corresponent

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *