Els alumnes de 6è aprofitant el final del tema matèria i energia, hem fet experiments per poder observar l’energia tèrmica i química. A més, hem treballat les diferents tècniques de separació de substàncies, així com el compostatge. Totes les activitats s’han fet en format grups interactius. Ha estat molt interessant aplicar els conceptes treballats a l’experimentació.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |













