HISTÒRIA

Ja fa 43 anys que va començar l’escola i no tenim cap intenció d’acabar!

L’any 1981 va néixer la nostra escola, un lloc digne on poder treballar, experimentar, jugar, aprendre i créixer.

L’any 1986 es va inaugurar l’actual edifici amb tot el que representa: un centre d’Educació, creixement individual i de convivència. L’Escola CAMÍ DEL CROS.

Un “Camí” suposa una aventura, un recorregut amb diferents direccions i diferents destins que es va omplint de vivències, aprenentatges, valors… a mesura que s’avança.

Els vostres fills i filles inicien aquí el “Camí” de formació per fer front a la vida que els espera i és important que conjuntament treballem per poder fer possible que arribin a un bon destí.

Manuel Brullet nascut a Mataró l’any 1941, considerat un dels millors arquitectes catalans actuals, va construir la nostra escola, una de les més modernes de Catalunya.

Inicialment, només ens vam sentir orgullosos del nostre edifici, però ara ho fem també dels seus exteriors, són magnífics i estan plens de vida i vegetació. Aquesta transformació ha estat feta gràcies a la col·laboració desinteressada de mestres, pares, mares i alumnes.

Tenim racons entranyables, que ens donen tranquil·litat i ens ajuden a reposar forces.