PROJECTE ERASMUS+

La nostra escola ha començat a participar aquest curs del PROGRAMA ERASMUS +CETE + (consorci europeu per a la transformació educativa) MCAEA (aprendre a l’escola que aprèn)

Amb l’objectiu d’impulsar la Internacionalització com a Eina de Transformació Educativa en un món global.

Del 2 al 6 de maig 4 mestres del Camí del Cros visitaran unes escoles de Portugal per observar les seves pràctiques educatives i intercanviar experiències.
Diàriament, us anirem explicant el que anem aprenent i les activitats en què participem.

FINALITAT DEL PROJECTE ERASMUS+ AMB EL SUPORT DE L’EQUIP DEL MICROCONSORCI:

• Consensuar objectius
  • Pensar activitats d’aprenentatge, ensenyament, transferència i implementació del projecte
  • Pensar la finalitat de mobilitat (Job-shadowing)
  • Detectar les necessitats del centre
  • Objectius d’aprenentatge alumnat i professorat.
  • Organització i gestió
  • Anàlisi de resultats tangibles i intangibles.

Us mantindrem informats de la nostra experiència.

Podeu trobar més informació a través d’aquest link: GOOGLE SITES- Erasmus

Participació a la JORNADA D’INTERNACIONALITZACIÓ ERASMUS +

El dia 16 de maig de 2023 dos de les companyes d’escola vam participar a la jornada d’internacionalització Erasmus amb tots els equips impulsors del CETE +.

Vam presenciar les exposicions de la feina realitzada per part dels diferents equips del consorcii els objectius de les seves experiències a partir de l’Erasmus. Les accions, actuacions i resultats de les reunions i mobilitzacions realitzades.

Després vam reunir-nos amb els membres de la taula on ens havia tocat seure i juntament amb un membre representant del servei internacional de llengües estrangeres que dinamitzava vam intercanviar les nostres experiències i els àmbits de millora i aprenentatge que havíem abordat a partir del programa, grup de treball i mobilitats tot reflexionant en aspectes organitzatius, metodològics i d’aprenentatge de l’alumnat.