Cantània 2022!!

I per fi va arribar el dia!!

El passat diumenge 22 de maig els alumnes de 5è i 6è varen pujar a l’escenari per interpretar la cantata d’enguany del Cantània: Clara, l’art per dins.

Des del mes de gener hem estat treballant de valent amb un repertori exigent però tot i això els resultats han estat molt positius. Amb esforç i constància vam deixar de banda la vergonya i un xic de por i, tots junts, vam fer una bona actuació.

Potser alguns alumnes no pujaran gaires vegades més damunt d’un escenari però com a mestra de música de l’escola us puc assegurar que la nostra actuació ja ha passat al record de tots! Un bon record!

Moltes gràcies famílies pel vostre suport i col·laboració!

Moltes felicitats nenes i nens, vàreu brillar a l’escenari com les estrelles de Joan Miró! 🙂

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *