Projecte interdisciplinar

La nostra escola celebra des de fa anys la Setmana Cultural.

Durant la Setmana Cultural, la programació s’organitza en funció del tema escollit, hi ha flexibilitat d’agrupaments i s’ofereix a l’alumnat diversitat d’activitats: dossiers, tallers, decoració i activitats comunes per a tota l’escola (teatre, espectacle musical, mostra gastronòmica, etc…). Es pretén, a més d’aprofundir en el tema escollit, l’intercanvi d’opinions i informacions, el treball de reflexió, d’arribar a conclusions… en definitiva treballar de forma molt significativa i funcional per aconseguir l’assimilació dels continguts de forma lúdica i atractiva. La realització d’aquestes Setmanes Culturals ens dóna la possibilitat, més que mai, de treballar el currículum de manera interrelacionada.

Les últimes Setmanes Culturals han estat:

• Curs 2014-2015: La Mediterrània
  • Curs 2015-2016: El món dels contes