RACONS INTERNIVELL ED. INFANTIL SEGON TRIMESTRE

Aquest trimestre a l’etapa d’infantil hem continuat treballant per racons internivell. Els infants s’ho passen d’allò més bé! Han experimentat molt i gaudit amb el joc simbòlic i totes les safates sensorials proposades, així com treballant el traç amb els elements de l’hivern.
Per veure més… Llegeix més»

Sortida a la Jonquera

Fa uns dies l’alumnat de Cicle Mitjà i Cicle Superior van realitzar la ruta dels dòlmens, menhirs i estanys de la Jonquera. Durant tota la jornada l’alumnat va poder observar i conèixer més dades sobre aquest tipus d’estructures prehistòriques, a part de gaudir del… Llegeix més»

Carnestoltes

Un any més hem celebrat el Carnestoltes a l’escola.
Durant tota la setmana, vam haver de seguir les consignes del rei Titus, des dels més petits als més grans:

• El dilluns vam haver de portar pijama.
  • El dimarts vam portar un pentinat esbojarrat.
  • El dimecres vam disfressar-nos del… Llegeix més»

RACONS INTERNIVELL ED. INFANTIL PRIMER TRIMESTRE

Els alumnes d’Educació Infantil treballem una tarda a la setmana amb els racons internivells on les mestres plantegem una sèrie de propostes artístiques, de joc simbòlic, construccions, mini mons…
El fet de compartir experiències amb alumnes de diferents edats aporta riquesa tant a nivell verbal (llenguatge),… Llegeix més»