Fira de la joguina

Aprofitant que el tema del projecte d’aquest curs és “Salvem el planeta” i que s’acosta el Nadal, des de l’escola vam proposar dur a terme una fira de la joguina. La idea era que en petits grups o en parelles, l’alumnat elaborés una joguina amb material reciclat.

Durant els mesos de novembre i desembre, tota l’escola ens vam posar en marxa i vam dissenyar i elaborar diverses joguines. Cadascuna d’elles estava elaborada amb material reciclat i era totalment útil per poder-hi jugar. Finalment, el dia de la fira, vam distribuir totes les joguines en diversos espais de l’escola per poder-les veure totes i jugar amb elles.

Podeu veure un recull de fotografies del procés d’elaboració de les joguines fent clic AQUÍ.

Podeu veure un recull de fotografies de la fira de la joguina fent clic AQUÍ.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *