Castanyada i concurs de moniatos

Un curs més, tota l’escola ha celebrat la Castanyada amb la companyia de les famílies. Aquest any hem dansat cançons populars, des dels més petits fins als més grans. Al finalitzar, les famílies ens van acompanyar a menjar castanyes i celebrar la festa.

Com era d’esperar, també, hem celebrat una altra edició del concurs de moniatos, aquest any afegint carbasses dins les opcions. Gràcies a les i els alumnes que heu participat, heu fet una bona feina! Enhorabona als guanyadors que aquest curs han sigut els següents:

• Lucía Baena de 1r.
  • Guiu Llanet de 4t.
  • Aniol Bowling de 5è.

Podeu veure un recull de fotografies de la castanyada fent clic AQUÍ.

Podeu veure el recull de fotografies del concurs de moniatos i carbasses fent clic AQUÍ.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *