PREINSCRIPCIÓ 2020/21

A partir del 13 de maig s’iniciarà el procés de preinscripció que es farà preferentment de manera telemàtica durant tot el procés del 13  al 22 de maig ( presencialment, només serà amb cita prèvia, del 19 al 22 de maig ). Els alumnes de P3 a cinquè que segueixen a l’escola NO han de fer la preinscripció.

Documentació que caldrà portar escanejada o fotografiada:

• Sol·licitud de preinscripció
  • Llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • DNI del pare o mare o tutor/a o guardador/a de fet o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Opcional: Original i còpia del DNI de l’alumne o alumna.
Com es farà la preinscripció telemàtica?

El dimecres 13 de maig comença la preinscripció telemàtica.Seguiu les indicacions que trobareu a Presentar la sol·licitud  Pas 1 … Internet. ). S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre, i queda substituïda per l’enviament del resguard de la sol·licitud i la documentació necessària, escanejada o fotografiada, mitjançant un correu electrònic a l’adreça del centre: e3005133@xtec.cat

En aquest cas, la sol·licitud de preinscripció es considera formalitzada amb l’enviament del correu electrònic, amb el resguard i la documentació acreditativa adjunta. Les sol·licituds es podran presentar telemàticament durant tot el període de presentació de sol·licituds ( del 13 al 22 de maig).Des de l’adreça del centre us confirmarem la recepció de la sol·licitud per a què en tingueu constància.

Per qualsevol dubte, podeu trucar al telèfon 977670743 de 9:00 a 14:00 hores, durant el període de preinscripció ( del 13 al 22 de maig)

Com es farà la preinscripció presencial?

De manera excepcional, per als casos en què els sol·licitants no puguin fer la presentació telemàtica, el centre organitzarà la presentació de sol·licituds assignant una cita prèvia per a l’accés al centre,  per correu electrònic a l’adreça de l’escola e3005133@xtec.cat, o  per telèfon al 977670743 de 9:00 a 14:00 hores del 13  al  22 de maig. La finalitat de la cita prèvia és gestionar els períodes d’atenció al públic i evitar cues i aglomeracions.Si us és possible, porteu la sol·licitud de preinscripció ja omplerta  i la documentació impresa. Si no us és possible, trobareu la sol·licitud a l’escola i us facilitarem les fotocòpies de la documentació.

L’atenció presencial en els centres educatius per a la presentació de sol·licituds només es podrà fer durant una part d’aquest període ( del 19 al 22 de maig).

Oferta de places

Podeu consultar l’oferta inicial de places. (codi de centre 43005133).

Sobre la publicació de les llistes de barem i de les llistes d’assignacions i d’espera

Les llistes es publicaran a la web del centre durant el procés de preinscripció.

Com es farà l’atenció presencial: del 19 al 22 de maig.

 al centre ha de venir el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona);

 S’ha de portar la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa. En el cas que el centre prevegi que farà emplenar la sol·licitud en paper, convé recomanar que portin el seu propi bolígraf;

 recordar la recomanació de portar mascareta i guants;

 no han d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

Per a més informació podeu entrar a la pàgina  web Estudiar a Catalunya.

PD: Aquesta situació en la que estem vivint ens ha trasbalsat a tots i molts aspectes que teníem prevists per el dia a dia se’ns ha estat pràcticament impossible realitzar; una d’elles ha estat les Jornades de Portes Obertes per tal que poguéssim fer un primer contacte amb tots vosaltres i què coneguéssiu l’escola amb una visita. Això no es podrà fer, però us animem a que remeneu pel blog i  cliqueu als apartats de MENÚ i AMPA, que estan a la part superior dreta.  Hi trobareu informació dels  Projectes i Programes que realitzem a l’escola, de com ens Organitzem  i, si cliqueu  en cada nivell escolar, veureu algunes activitats que es realitzen a l’escola.

Petita mostra d’algunes instal·lacions de l’escola: