PARTICIPEM EN EL XVè CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA A TARRAGONA

El dimecres, dia 3 d’abril de 2019, quatre alumnes de la nostra escola es van desplaçar fins a l’auditori de CaixaForum de Tarragona per participar en el XVè. Certamen de Lectura en Veu Alta, organitzat per la Fundació Enciclopèdia Catalana i amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

En la categoria de Grumets Vermells (alumnes de 3r. i 4t. d’Educació Primària), la nostra representant va ser la Cèlia Torres. Com a suplent, estava preparat el Jan Gonzalo. Es van llegir fragments del llibre “L’any del gat”, de Jaume Copons.

En la categoria de Grumets Verds (alumnes de 5è. i 6è. d’Educació Primària), la nostra lectora fou la Marta Salvador. Com a suplent, estava a punt l’Unai Pérez. La seva lectura va consistir en fragments del llibre “Un ós anomenat Paddington”, de Michael Bond.

Al llarg del matí vam poder escoltar com molts nois i noies de diverses escoles i instituts llegien les lectures que s’havien preparat. Entre ells, la Marta i la Cèlia que ho van fer molt i molt bé, i van saber captivar l’auditori amb la seva lectura. Moltes felicitats!

Al final de la jornada, els membres del jurat van donar el seu veredicte. I vam tenir una gran alegria quan van anunciar que la Cèlia havia passat a la fase de semifinals en la categoria de Grumets Vermells. Quina il·lusió!

La felicitem efusivament, així com també a la Marta, el Jan i l’Unai per la seva dedicació a l’hora de preparar les lectures i per la seva bona disposició. De ben segur que aquest treball els ajudarà ara i en el futur, no només a ser bons lectors (que ja ho són!), sinó també a presentar-se i saber estar davant d’un auditori.

Preparats per començar!

La Cèlia, entre els lectors de la categoria de Grumets Vermells.

La Cèlia i el Jan, amb tot el grup de lectors i suplents.

Categoria Grumets Vermells.

La Marta, entre els lectors de la categoria de Grumets Verds.

La Marta i l’Unai, amb el grup de lectors i suplents.

Categoria Grumets Verds.