LA CÈLIA TORRES, SEMIFINALISTA DEL XVè CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El passat dimecres, dia 3 d’abril de 2019, la Cèlia Torres – alumna de 4t. de la nostra escola – es va classificar per a la fase de semifinals del XVè. Certamen de Lectura en Veu Alta, en la categoria de Grumets Vermells (alumnes de 3r. i 4t. d’Educació Primària).

Hem conversat amb ella per saber com va viure l’experiència, i aquí teniu el que ens ha dit:

• Com vas viure l’experiència de presentar-te al Certamen de Lectura en Veu Alta?

Estava molt nerviosa, i quan el jurat va dir el meu nom (com a classificada) vaig estar molt contenta i gairebé ploro. Molt emocionada.

• Amb tota aquesta experiència, què creus que has après?

Doncs he après molt a entonar perquè abans, quan llegia, no entonava. També he après que, si ens equivoquem, no passa res. I també que hem d’aprendre a… doncs que, si perdem, no passa res.

• Penses que és important aprendre a llegir en veu alta?

Jo crec que sí perquè t’ajuda a millorar i pots  créixer com a persona.

• Recomanaries als teus companys i companyes que es presentessin al certamen?

Sí, és clar que sí, perquè és una experiència súper xula.

• Et va agradar veure com llegien altres nois i noies d’altres escoles?

Sí, alguns van llegir molt bé. Jo em pensava que no guanyaria però al final vaig guanyar.

• Aquí a l’escola hem treballat força preparant la lectura. I a casa, com t’has preparat?

Cada vespre, quan tornava de les activitats extraescolars, em posava a llegir en veu alta davant dels meus pares i ells em corregien, em deien què podia dir millor… i un munt de coses.

• Vols afegir alguna cosa més?

Sí, que m’ha encantat aquesta experiència i que tant de bo pogués tornar-la a viure.

Gràcies per les teves paraules, Cèlia. Enhorabona i molta sort a les semifinals!

La Cèlia en el moment de fer la lectura.

Categoria Grumets Vermells

La Cèlia, juntament amb els semifinalistes de cada categoria.