Eleccions Consell Escolar

Aquest mes de novembre es convoquen eleccions per a renovar el Consell Escolar del Centre.

El Consell Escolar és l’òrgan de govern a través del qual es vehicula la participació de la comunitat escolar del Centre. S’hi troben representats els diferents sectors. En el nostre cas: professors, administració i serveis, pares i mares d’alumnes, AMPA i l’Ajuntament.

Es constitueix per a quatre anys, però amb renovació parcial dels membres de cada sector als dos anys.

Calendari del procés electoral:

– Convocatòria d’eleccions al Consell Escolar: 4 de novembre de 2021 ( Taulell informatiu del Centre)

– Presentació del Cens electoral: 5 de novembre de 2021 ( Taulell informatiu del Centre).

– Reclamacions del Cens Electoral: Fins el 11 de novembre de 2021.

– Presentació de candidatures: Fins el dia 18 de novembre de 2021.

– VOTACIONS: dia 23 de novembre de 2021 de 15:00 a 17:00 h.

– Publicació dels resultats al tauler d’anuncis del Centre: 23 de novembre de 2021.

ESPEREM LA VOSTRA PARTICIPACIÓ

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *