Castanyada 2021

“La tardor que jo conec,

té gust de raïm i cep,

d’olivera i pluja fina,

de bolets amb julivert.

La tardor que jo conec”

(Dàmaris Gelabert)

CELEBREM LA CASTANYADA!!!

Enguany els infants de la nostra escola hem rebut la visita del castanyer i hem compartit amb ell les danses i cançons que hem assajat per aquesta celebració.

Durant la setmana de la castanyada es van decorar els passadissos de l’escola. Aquí podeu veure que bonics han quedat.

Durant el dia els diferents cicles hem fet activitats diverses:

Els petits castanyes i panellets hem esmorzat  i a la tarda el parc del Patufet hem visitat i molt bé ens ho hem passat! Durant la setmana una manualitat hem creat i a casa ens l’hem emportat.

A continuació podeu veure les imatges dels Petits:

Els mitjans hem esmorzat castanyes i panellets al parc del Patufet i a la tarda una divertida manualitat hem fet: panellets de fang!!! Compte, no us els mengeu pas!

Aquí teniu les imatges de Mitjans:

Els grans als Boscos d’excursió hem anat i molts panellets i castanyes hem menjat. La castanyada celebrem i manualitats treballem. Imants hem fet, per no tenir calfreds!

Aquí teniu les imatges del Grans:

ESPEREM QUE US HAGI AGRADAT!!