Creacions inspirades en Andy Warhol a l’escola

A l’escola, hem emprès un viatge emocionant a través de l’artista Andy Warhol, explorant les seves obres més reconegudes i adaptant-les per reflectir la nostra pròpia identitat i entorn local.
Amb la “Sèrie Marilyn Monroe” com a punt de partida, els alumnes han creat les seves pròpies interpretacions d’aquesta icònica obra, fent-li un gir personal i capturant la seva pròpia essència.
Inspirats en una altra obra destacada de Warhol titulada “Flores”, hem decidit posar en pràctica la sostenibilitat i la consciència mediambiental aportant materials reciclats, com cartó, trossos de tela, taps, etc.
Però no ens hem quedat aquí. Inspirant-nos en el concepte de “pop art” de Warhol, hem adaptat el seu disseny de llaunes de sopa per a les nostres pròpies ampolles de llet del Cadí, símbol de la nostra terra. A través d’aquesta transformació, hem celebrat la nostra cultura local i el nostre entorn de manera única i creativa.
Aquest projecte, amb la participació dels més grans fins als més petits de l’escola, han demostrat com l’art pot connectar-nos amb la nostra identitat i la comunitat, estimulant la creativitat i conscienciant-nos de la importància de la sostenibilitat i apreciant els nostres productes locals.