Trobada de Percussionistes

Els alumnes de percussió de la nostra escola van participar el passat 7 d’abril, a la Trobada de percussionistes d’escoles de música de Catalunya,  adreçada a estudiants de Nivell Elemental i Nivell Mitjà, organitzada per l’Escola i Conservatori de Música de la diputació a Tortosa, amb la participació de 112 alumnes d’un total de 16 escoles diferents.

Hi va haver tallers de batucada i percussió corporal, i també és va estrenar la peça per a percussió que el compositor Josep Oller va compondre per l’ocasió.

Podeu veure les imatges a la galeria: TROBADA PERCUS

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *