L’escola

HORARI D’ESTIU OFICINA

De dilluns a divendres de 16’00 a 20’00

Horari direcció: demanar cita previa a consergeria.

• L’ESCOLA ROMANDRÀ TANCADA DEL 22 DE JULIOL FINS EL 28 D’AGOST. AMBDÒS INCLOSOS.

HORARIS i CALENDARI CURS 2019/2020

Horaris 2019-20 llenguatge

calendari 2019-2020

SIMFÒNIC 2019

Un any més l’escola a participar a la darrera edició del festival de concerts simultanis Simfònic. Aquesta va tenir lloc a l’església nova el passat 8 de juny a les 18’00. Vam participar amb un conjunt de clarinets, grup de flautes travesseres, aula de cant i l’aula de cant coral.

Festival simfònic

Audicions Nadal 2018

Aquest any vam encentar la setmana de les audicions participan a la Marató de TV3 amb la banda infantil i juvenil, el diumenge 16 de desembre a l’auditori Sixto Mir, sent un èxit de participació. Vam seguir del dilluns 17 fins le dijous 20 fent audicions individuals i col·lectives per aules, a la sala d’assaig de la nostra escola.

Podeu veure més a la galeria d’imatges:

AUDICIONS NADAL

Dones Sonores

El passat dia de Santa Cecília, 22 de novembre del 2018, va ser el dia elegit per inaugurar l’exposició Dones Sonores, al Conservatori de Música de Tortosa. La nostra representant elegida entre totes les dones més representatives de l’entitat va ser Maite Curto, per la seva trajectòria i antiguitat. Felicitats Maite!

Frases dones sonores

IV Nit ensenyament

Aquest any a la IV nit de l’ensenyament, que va tenir lloc el 5 d’octubre de 2018, van participar el quintent de flautes, format per: Amira Villavicencio, Judit Cabré, Mar Garriga, Paula Llopis i Paula Betalú. Van interpretar obres de Mozart.

AUDICIONS FI DE CURS

Les audicions de fi de curs han estat els dies 18, 20 i 21 per audicions de solistes, i el dia 22per audicions de grups col·lectius. Aquestes les treballem amb molta il·lusió, tan l’alumnat com el professorat, ja que són una mostra de l’esforç i el treball realitzat durant el curs. Podeu accedir a la GALERIA D’IMATGES per a veure les fotos de les audicions.

V TROBADA ESCOLES DE MÚSICA I DANSA TERRES DE L’EBRE

La trobada va tenir lloc el dissabte 26 de maig de 2018 al matí, a l’Auditori de la Unió Filharmònica d’Amposta. L’objectiu principal de la jornada és donar l’oportunitat de mostrar als espectadors que ens acompanyen, i a les altres escoles, la feina que s’està realitzant, mitjançant les diferents agrupacions que teniu a la vostra escola (corals, conjunts de cambra, orquestres infantils i juvenils, grups de dansa…), al mateix temps que també és vol promoure sinèrgies entre alumnat i professorat de les diferents disciplines. Galeria trobada