CONCERT DE SANTA CECÍLIA 2023

El Concert del dissabte 18 de novembre al Auditori Sixto Mir de la Ràpita, va ser organitzat per l’Escola de Música de l’Agrupació Musical Rapitenca, on hi van actuar tres formacions de l’escola mes una formació convidada.

De l’Escola de Música van actuar El Conjunt Instrumental i la Banda Juvenil, dirigits pel mestre Antoni Alburquerque. La Coral Veus dels Alfacs, de l’Escola  de la Ràpita , i la Coral Enharmonia, de l’Escola de Musica de l’Ampolla, les dues dirigides pel mestre Tomàs Simón.

Tot un programa variat, des de clàssics fins a la música actual i acompanyats d’un gran públic.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *