Hem celebrat SANT JORDI!!!

Divendres, dia 21 d’abril vam celebrar la festa de Sant Jordi a l’escola, amb la tradicional venda de llibres a càrrec dels alumnes de sisè.

Va ser una festa molt lluïda, en la que es van vendre molts llibres de totes les temàtiques, des “d’El Capità calçotets”  fins a la darrera obra de la Dolores Redondo, “Esperant el diluvi” passant pel llibre d’imatges de Calaf.

Vam estar acompanyats també pels avis del centre de dia, que van venir a viure la festa en directe.

A la tarda, vam gaudir d’una representació de la llegenda de Sant Jordi MOLT divertida, en la que els mestres van fer de protagonistes “involuntaris”.

Des de l’Escola Alta Segarra us compartim algunes fotos de la jornada i també unes recomanacions literàries!

RECOMANACIONS LITERÀRIES