Anem a visitar el Born i el Parc de la Ciutadella

El passat dimarts, dia 21 de novembre, l’alumnat de Cicle Superior de l’escola vam anar a Barcelona. Concretament, els i les alumnes de cinquè vam anar a visitar el Born Centre de Cultura i Memòria, els carrers del barri del Born, l’exterior de la basílica de Santa Maria del Mar, la plaça del Fossar de les Moreres, el museu Picasso i el Parc de la Ciutadella.

En aquesta visita vam aprendre la importància que té la història i els efectes que van causant les diverses guerres en la transformació dels barris i edificis singulars de les ciutats. A més, vam poder gaudir de diverses obres de l’artista Pablo Picasso al llarg de les seves etapes artístiques, així com de l’exposició temporal de Joan Miró.

Esperem que hagueu gaudit molt de la sortida nens i nenes de cinquè!