LA CASTANYADA

La setmana del 24 al 28 d’octubre, ha estat una setmana ben especial. Des de I3 fins a I5 hem fet moltes activitats relacionades amb la tardor, la castanyada… Al llarg de la setmana hem explicat contes de la senyora Castanyera, també hem cantat cançons, hem decorat carabasses per la fira de la carabassa de Calaf…

El dimecres, els alumnes de I3 i el dijous, els alumnes d’I4 i I5 hem preparat un esmorzar de tardor molt saludable: BROXETES DE FRUITA. Hi hem posat mandarina, raïm, poma i plàtan. Ens van quedar boníssimes!

I, després de rebre la carta de la senyora Castanyera, el divendres hem anat al bosc a ajudar-la a plegar les castanyes que havia perdut i també, a recollir pinyes per poder fer un bon foc i coure les castanyes! Per acabar, a la tarda hem rebut la visita de la Castanyera, hem cantat cançons i hem ballat!

Una super setmana!