Fruita a l’escola

Ja ha començat la distribució gratuïta de fruita fresa a la nostra escola! La fruita es distribueix en funció de l’estació de l’any, la proximitat del centre a la producció i la qualitat. Aquesta iniciativa la fa el Departament d’Agricultura, Ramadaria, Pesca i Alimentació amb la col·laboració dels Departaments d’Educació i Salut. Gràcies per pensar amb nosaltres!

En aquest programa hi participen més de mil escoles on 254.000 nens i nenes en gaudeixen. El pressupost per aquest programa és de més de 3 milions d’euros, gràcies al qual es poden distribuir 900 tones de fruita. Ahir vam començar amb les mandarines i el raïm i avui tindrem pomes.

Us animem a augmentar el consum de fruita a casa per tal de fomentar una alimentació saludable.