Consell d’infants – 5è

Divendres dia 3 de desembre vam dur a terme les votacions del Consell d’Infants.

El Consell d’Infants és l’òrgan consultiu de l’Ajuntament de Calaf que permet la participació dels infants a l’hora d’expressar les seves opinions i els seus interessos en tots aquells assumptes de la vida del municipi que els afecten.

La Convenció dels drets dels infants, aprovada per les Nacions Unides el 20 de novembre de
1989, atorga als nens i les nenes el dret a expressar les seves opinions i que aquestes siguin
tingudes en compte en tots els assumptes que els afectin, així com el dret d’opinar, el dret
d’expressió, la llibertat de pensament, la llibertat d’associació i el dret a rebre una informació
adequada. El Consell d’Infants és l’espai institucional que permet l’exercici d’aquests drets en el
marc polític municipal.

Després d’unes votacions molt renyides, finalment els 4 representants de 5è son els següents alumnes:

1. Estel Gamboa
  2. Jana Segarra
  3. Biel Alonso
  4. Jordi Bacardit

Volem donar la més sincera enhorabona a totes aquelles persones que també es van presentar i que per molt poc, finalment no van sortir escollides. Heu fet una gran feina!

A continuació podeu veure algunes de les fotos d’aquell dia: https://photos.app.goo.gl/TbYte2UxuzMHhs2HA