Sortida a l’Observatori de Pujalt 4t

Hola famílies,

El divendres dia 11 de març els i les alumnes de 4t vam anar a l’Observatori de Pujalt a aprendre coses sobre l’Univers i l’Astronomia. Vam fer un total de 3 activitats.

La primera va ser entrar a un planetari on vam poder observar els moviments del Sol, la Terra i la Lluna, així com conèixer les diferents constel·lacions que formen el nostre Univers. Va ser molt divertit!

En la segona activitat ens van ensenyar les diferents fases de la Lluna i com es formava un eclipsi solar i lunar. Gairebé cap de nosaltres sabíem com es formaven els eclipsis!

En l’última activitat vam veure el segon telescopi més gran de Catalunya, acompanyat de dos telescopis solars. Va ser una llàstima que no poguéssim mirar pel telescopi ja que el dia no ens va acompanyar.

Alumnes de 4t B