LECTURA EN VEU ALTA

Hola a tothom!!!

Estem al novembre i com cada curs per aquestes dates al Cicle Mitjà toca: SELECCIONAR AL NOSTRE REPRESENTANT PER AL CONCURS DE LECTURA EN VEU ALTA!

Us hem de dir que aquest any el nivell dels nostres lectors de Cicle Mitjà va ser molt elevat, i ens ho van posar ben, ben difícil. Per això els volem felicitar a tots i totes per esforçar-se tant i fer-ho tan bé!

En la primera ronda van haver els següents pre-seleccionats (2 alumnes de cada classe): l’Erill, el Joan, la Sabrina, i l’Estel, tots ells de 3r, i el Jordi S., la Núria, la Ruth i l’Arlet, de 4t.

Tots ells van passar a la següent ronda, on es va seleccionar al representant de l’escola i al seu suplent. Així doncs i sense més dilacions us anunciem que aquest any la nostra representant als quarts de final de lectura en veu alta que es realitzaran a Igualada serà:

la NÚRIA VILASECA SARRI, i la seva suplent serà, la RUTH GIRALT GARCÍA.

Moltes felicitats a totes dues! Ara toca treballar encara més per gaudir de tota aquesta experiència tan bonica que continuareu vivint el 3 de març del 2020.

Us deixem un enllaç amb la final del darrer Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta, per si teniu curiositat per saber com és aquest!

Fins la propera!