PROVES PANGEA I LECTURA EN VEU ALTA

El dissabte 6 i el dilluns 8 de maig dues alumnes van representar a la nostra escola en les fases finals de les proves PANGEA i del Certamen de Lectura en Veu Alta.

Les proves PANGEA són d’habilitats matemàtiques i les nostres alumnes Sara Rubio, de cinquè, i Marta Agulló, de quart, van anar fins a Barcelona com a campiones i representants de la nostra escola, ja que van obtenir la millor puntuació en una prova anterior feta al centre.

El Certament de Lectura en Veu Alta valora la capacitat de llegir en veu alta dels participants. La nostra representant, la Marta Agulló hi va anar com a guanyadora de la fase prèvia on va quedar campiona comarcal.

També aprofitem per informar-vos que a les proves Cangur (matemàtiques) dos alumnes de sisè, l’Èric Comaposada i el Jan Molina van obtenir una magnífica 140a posició en una prova estatal on participaren més de 14.000 estudiants.

A tots aquests magnífics alumnes els volem felicitar des del nostre petit bloc escolar!