TREBALLEM L’ORIENTACIÓ A L’ESCOLA

Aquesta setmana hem estat treballant l’orientació a l’escola amb activitats diverses segons l’etapa en la que es troben els alumnes.
El dimarts, els alumnes d’Infantil i Cicle Inicial van haver de trobar uns personatges animats que ens van venir a saludar i es van amagar per tot el pati de l’escola.
El dimecres, els alumnes de Cicle Superior van recórrer bona part del poble amb el menor temps possible per trobar els diferents punts que tenien al mapa i poder-los marcar al seu fill de control.
El dijous, els alumnes de Cicle Mitjà van poder moure’s lliurement pel parc de l’Aubareda on havien de trobar els diferents punts que tenien repartits per l’espai, sempre amb la guia del mapa.
Des de l’escola volem agrair l’ajuda en l’organització de l’activitat a la família Nogués Vives, que van facilitar les balises i van participar en l’activitat amb Cicle Superior pel poble.

orientació 2022