Mmmmm, quina crep més bona!!!

Enguany, la coordinadora d’escoles verdes ens va proposar fer una recepta procurant que els ingredients fossin de proximitat, sense generar residus i el màxim de saludable possible. Dijous passat vam elaborar la nostra recepta:

Una crep VERDAAAAA!!!!

Al començament no les teníem totes perquè els alumnes miraven els ingredients amb una mica de perplexitat. Però la veritat és que ho vam preparar en un tres i no res i ens la vam menjar en un obrir i tancar d’ulls. Va ser tot un èxit.

INGREDIENTS per fer la base: INGREDIENTS pel farciment:
–          2 ous

–          300 mL llet

–          150 g farina de civada

–          100 g espinacs!!!

–          oli

–          sal

–          tomàquet vermell

–          enciam