Teatre a l’escola: l’alumnat de 6è torna a l’escenari! Molta merda!

Vam desitjar “molta merda” a la canalla de 6è perquè abans, quan tothom anava amb cavalls d’un lloc a l’altre, com més excrements d’aquests animals hi havia davant dels teatres volia dir que més públic havia anat a la representació. El nostre va venir caminant🚶i va ser nombrós i educat! Santa Jordina i el Drac és l’obra que vam representar a la nostra escola per celebrar La Diada de Sant Jordi -preparada a valors i a música-: ens ho vam passar molt bé i estem molt satisfetes de les nostres actrius i actors!