Espais

L’Escola està dividida en dos espais separats per nou quilòmetres de distància: la finca de can Poc Oli i l’edifici de la Fundació Universitària del Bages. Les dues unitats disposen d’una xarxa wifi moderna i avançada, cosa que permet a l’alumat utilitzar els terminals personals per accedir a les tecnologies de la informació i la comunicació i usar les eines informàtiques com a part integral de la seva formació.

Finca de Can Poc Oli

Amb una superfície de 5,5 hectàrees, la finca és la unitat on es practiquen els conceptes que s’imparteixen en els cicles i cursos de formació. Disposa de les instal·lacions i dels equipaments que optimitzen l’ús de recursos productius, com sistema de reg d’alta eficiència, estació meteorològica automatitzada connectada al sistema de reg, hivernacle automatitzat i edificis i infraestructures construïdes amb tècniques bioclimàtiques i de bioconstrucció. Aconsegueix un alt nivell d’autosuficiència produint electricitat d’origen fotovoltaic. Utilitza la biomassa per a calefacció i recull les aigües pluvials per reutilitzar-les en el sistema de reg.

Carretera vella Manresa-Barcelona (Per Renfe) km 23,6, 08241 Manresa

Tel (34)  93 872 71 93

Com arribar-hi

Edifici FUB

L’altra unitat de l’Escola està ubicada a la planta baixa de la Fundació Universitària del Bages. Aquí hi ha el departament administratiu, algunes aules, un laboratori i despatxos per al professorat, entre altres.

Av. Universitària 4-6, 08242 Manresa

Tel (34) 93 874 90 60