Aliances

L’Escola Agrària de Manresa manté aliances amb entitats afins, amb les quals col·labora per potenciar l’impacte de la seva acció per aconseguir els objectius estratègics: promoció de l’agroecologia, relleu generacional, recuperació de varietats locals, promoció del comerç de proximitat i resiliència climàtica.

Associació l’Era

L’Era, Espai de Recursos Agroecològics, és una associació que té com a principals objectius el foment de la producció agrària ecològica i l’agroecologia. L’entitat va néixer entorn de l’Escola Agrària de Manresa i es complementen en les seves activitats.

Centre tecnològic BETA

El Centre Tecnològic en Biodiversitat, Ecologia i Tecnologia Ambiental i Alimentària (BETA) té per objectiu donar impuls a l’activitat investigadora en el camp de les tecnologies ambientals a la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC).

BOSCAT Federació Catalana d’Associacions de Propietaris/es Forestals

Organització sense ànim de lucre que agrupa totes les associacions forestals al territori amb l’objectiu d’aprofitar oportunitats per fer gestió forestal conjunta.

Escola d’agricultura orgànica de Kalo

Escola d’agricultura ecològica ubicada a Dinamarca, amb la qual des de fa anys mantenim una intensa relació per potenciar la formació internacional tant de l’alumnat com del professorat. Les dues escoles tenen subscrit un conveni de col·laboració per potenciar la mobilitat entre els seus membres.

Associació catalana de tracció animal

L’Associació Catalana de Tracció Animal, és una associació sense ànim de lucre que té per objectiu impulsar la idea d’una utilització moderna de la tracció animal com a possibilitat i alternativa vàlida des del punt de vista agronòmic, econòmic, social, cultural i energètic. L’Escola dona suport a l’Escola de Tracció Animal Moderna que impulsa l’associació.