Mobilitat Internacional

Des de l’Escola t’oferim la possibilitat de fer part de les pràctiques a Dinamarca i altres països, en el marc del programa Erasmus+. En aquest cas, podràs optar a una beca que tramitarà l’escola i que et permetrà fer una estada d’entre 30 dies i 6 mesos, en format dual remunerat o no.

Aprofita els avantatges del programa de mobilitat internacional!

• Aprendràs la professió fent una immersió lingüística total en anglès.
  • Viuràs una experiència vital en un país estranger.
  • Coneixeràs pràctiques i tècniques diferents de les que practiquem a Catalunya.

Això opinen els alumnes que han viscut aquesta experiència:

• “Ha estat una molt bona oportunitat per a l’aprenentatge de l’anglès per la immersió lingüística que fas” – Èric Cintas
  • “Ha sigut molt gratificant poder veure altres formes de treballar” – Arnau Cortadella
  • “Animo a tothom a fer les pràctiques a l’estranger i a anar-hi amb la mentalitat oberta i sense por” – Jordi Vilaseca