Visita tècnica a Cal Palà i el Molí de Bonsfills

Visita alumnes Cal Palà i el Molí de BonsfillsEl passat 5 de març els alumnes de 2on del CFGM de Producció Agroecològica es van desplaçar a l’explotació de l’Arnau Vilaseca a Prades de Molsosa. L’Arnau ens va explicar com han aconseguit criar conills prescindint d’antibiòtics, mitjançant la utilització de prebiòtics i un maneig extensiu que no solapa la lactació amb la gestació. Aquesta innovació l’ha fet mereixedor del Premi PITA 2020 en la Modalitat de Jove Emprenedor Innovador (vegeu vídeo).

La jornada va acabar a la granja de pollastres ecològics el Molí de Bonsfills, Vallmanya. Allí la Pilar Clotet, a més de mostrar-nos les instal·lacions, ens va compartir la seva experiència de més de 20 anys en la producció i comercialització de carn de pollastre ecològic.

Amb visites com aquestes a empreses agro-ecològiques de referència les estudiants coneixen de primera mà la realitat del sector i milloren els seus coneixements adquirits a l’aula.